Једанаест година јединственог пројекта за децу

Фото: Принтскрин из https://www.youtube.com/watch?v=pUgRmvzl1CA

Половином октобра званично је стартовала једанаеста узастопна сезона Пројекта “Спорт у школе – Расти здраво”. У овом моменту он се спроводи у 23 школске јединице по различитим моделима, уз зависности од услова и могућности сваке школе појединачно. Два најзаступљенија модела су: учешће реализатора Пројекта у редовној настави физичког васпитања као педагошки асистенти и реализација Пројекта према досадашњем моделу, а то је у виду ваннаставних активности пре и после школе. Организатор Пројекта је Спортски савез Шабац уз сарадњу са Удружењем педагога физичке културе, а под покровитељством Града Шапца. У постављеном прилогу Регионалне телевизије „Ас“ послушајте више о самом Пројекту, извршеним модификацијама за ову сезону, као и шта су имали да кажу главни Координатор Пројекта – Милан Ђуповац, али и реализатори Иван Мишић и Јелена Поповић Срећковић.


  • О Пројекту:

Пројекат „Спорт у школе – Расти здраво“ има за циљ да окупи децу од првог до четвртог разреда основних школа, како би уз стручно вођење физичких активности кроз игру развили моторичке способности и овладали основним спортским техникама. Пројекат је БЕСПЛАТАН за све полазнике и по томе је јединствен у Србији. 

Више информација на:https://sites.google.com/view/sportuskole/


ПРИЛОГ РТВ „АС“


О ПОЧЕТКУ ПРОЈЕКТА РЕКЛИ СУ:


  • Милан Ђуповац, главни Координатор Пројекта:

„Ово је 11. сезона овог Пројекта, који представља један од пет програма које реализује Спортски савез Шабац. Иначе представља организовану и програмирану физичку активност која се спроводи кроз ваннаставне активности у школама на територији града. У питању је бесплатан програм за ученике од првог до четвртог разреда. Ове године у складу са здравственом ситуацијом, направили смо одређене модификације у реализацији Пројекта, а све у складу са потребама школа.“

  • Иван Мишић, реализатор у ОШ „Лаза К. Лазаревић“ Шабац:

Покушали смо да нађемо модел за функционисање Пројекта у оваквим околностима. Школама је понуђено више модела, од којих су се издвојила два – досадашњи, кроз ваннаставне активности пре или после школе, и модел који је прихватила већина школа, а то је да се редовни часови физичког васпитања одвијају уз присуство реализатора који се налазе у улози педагошког асистента.

  • Јелена Срећковић Поповић, реализатор у ОШ „Војвода Степа“ Липолист:

„Ово је период деце у коме је веома битна физичка активност ради развоја сензитивних моторичких вештина, у супротном може доћи до озбиљних последица у виду нарушавања постуралног статуса, па самим тим и здравља детета. Апелујем на родитеље да не ограничавају своју децу, већ да их подрже у њиховим потребама за физичком активношћу.“